Veel gestelde vragen

1. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Op de meeste producten van Malaika Antiques zit een standaard levertijd van 3-5 werkdagen na betaling van uw bestelling.
Indien er een andere levertijd staat vermeld op de productpagina, dan vervalt het hiervoor genoemde en geldt de levertijd die bij het product staat vermeld. Als een product nog gemaakt moet worden krijgt u bij uw bestelling te horen wat de levertijd is.

2. Kan ik een bestelling laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres?
In de bestelprocedure kunt u kiezen voor een ander afleveradres. Uw bestelling zal dan zonder factuur op dit adres worden afgeleverd.

3. Is het ook mogelijk om de producten op te halen?
Ja neem hiervoor wel even contact met ons op om te bekijken op welk tijdstip het pakket kan worden opgehaald.

4. Een product is uitverkocht, kan ik het toch bestellen?
Mail gerust om te vragen naar de mogelijkheden. Het is goed mogelijk dat we het product kunnen bestellen of al besteld hebben
en u een reservering kunt plaatsen.

5. Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail gekregen.
Neem u dan contact met ons op, omschrijf uw bestelling en wij gaan dan na of de bestelling wel is binnengekomen.

6. Welke kosten zijn er verbonden aan de inpakservice en de bijgevoegde wenskaart?
Deze service kost u slechts €5 extra! Mocht u van deze service gebruik willen maken, vermeld dit dan bij het kopje ‘opmerkingen’ in de bestelprocedure.

Staat uw vraag er niet in? Stuurt u dan gerust een mailtje naar info@malaika-antiques en u krijgt zo spoedig mogelijk een reactie.

© 2012 - 2023 Malaika Antiques | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel